Monday, February 4, 2013

ထူးဆန္းေသာအိမ္မက္...

လူတိုင္းအိမ္မက္မက္ဖူးဳကမွာပါ..အဲဒါေၾကာင့္အိမ္မက္ဆိုတာထူးဆန္းလို့လားလုိ့ေမးလာနုိင္ပါတယ္.. က်မအတြက္ေတာ့သိပ္ျပီးေတာ့ထူးဆန္းေနပါတယ္..က်မအိမ္မက္ေတြကိုက်မေမေမကိုေျပာျပေပမယ့္ သူမလံုး၀မယံုခဲ့ပါ။နာက္ပိုင္းေတာ့က်မအိမ္မက္ေတြကုိယံုလာခဲ့ပါတယ္။
က်မလြန္ခဲ့ေသာသၾကၤန္မတုိင္ခင္ကအိမ္မက္တခုမက္ခဲ့ပါတယ္...အိမ္မက္ထဲမွာေသဆံုးသြားျပီျဖစ္တဲ့က်မသူငယ္ခ်င္းရဲ့အေမဟာက်မ တို့အပိုင္းထဲကကေလးအေလာင္းေတြနဲ့လူျကီးအေလာင္းေတြကိုမနုိင္မနင္းသယ္ျပိးေတာ့မေခြ့်ေနပါတယ္
အိမ္မက္ထဲမွာက်မကသူ့ကုိေမးေတာ့ဒါငါ့တာ၀န္တဲ့သူကဒီအေလာင္းေတြကိုသယ္ေပးရမွာတဲ့ေလ
ျပီးေတာ့သူေနတာကသူငယ္ခ်င္းတို့အိမ္ေနာက္ေဖးးက၀ါးရံုေတာကိုလက္ညိုးလွမ္းထုိးျပပါတယ္..ျပီးေတာ့သူေျပာတာေတြကိုမယံုရင္ သူ့အိမ္တျခံေက်ာ္မွာရွိတဲ့ကေလးေတြကသူ့ျခံထဲမွာဇီးသီးလာခူးေနက်တဲ့ အ့ဲဒါကိုသူစိတ္ဆိုးတယ္ေပါ့..အပင္ေအာက္ကက်တာကိုမေကာက္ပဲအပင္ကိုရိုက္ခ်တယ္တဲ့။
သူတို့ကိုဟုတ္လားမဟုတ္ လားေမးျကည့္လုိက္တဲ့။ က်မလည္းအိမ္မက္ကလွန့္နိုးေတာ့ ေတာ္ေတာ္ေလးေျကာက္သြားခဲ့ပါတယ္။
ဒါနဲ့ခ်က္ခ်င္းပဲေမေမ့ဆီကိုဖုန္းဆက္ခဲ့ပါတယ္.. က်မရွိစဥ္တံဳးကသူညြန္ျပတဲ့၀ါးရံုေတာကရွင္းထားျပီးသားပါ.ဒါ့ေၾကာင့္အဲဒီ၀ါးရံုေတာရွိ မရွိလွန္းေမးေတာ့ရွိတယ္လုိ့ေျပာပါတယ္။ျပီးေတာ့ဇီးပင္အေၾကာင္းေမးေတာ့လည္းဟုတ္တယ္တဲ့ သူတုိ့ကဇီးသီးလာေကာက္ေနက်တဲ့။အဲဒါနဲ့က်မလည္းအိမ္မက္အေျကာင္းကိုေမေမ့ကိုေျပာျပပါတယ္။ သူကစိတ္စြဲလို့ျဖစ္မွာပါတဲ့ေလ...က်မကေတာ့မ်က္လံုးထဲကလံုး၀မထြက္  ခဲ့ပါဘူး...ဒါနဲ့ပဲက်မလည္းဘုရားစာေတြရြတ္ျပီးအမွ်အတမ္းေပးေ၀ခဲ့ပါတယ္။

သျကၤန္ရက္က်ေတာ့က်မလည္းအိမ္ကုိဖုနး္ဆက္ခဲ့တယ္။သူငယ္ခ်င္းကဖုန္းလာကိုင္တယ္ အိမ္ကလူေတြဘယ္သူမွမရွိက်ဘူးတဲ့ေလ..က်မလညး္ဒီတုိင္းပဲသူငယ္ခ်င္းကိုစကားေျပာေနခဲ့ေပမယ့္ သူ့အသံေတြကတုန္ေနတယ္..က်မသတိထားမိလုိ့သူ့ကုိေမးၾကည့္ပါတယ္..ဘာျဖစ္တာလဲဆိုေတာ့ မနက္ကပဲကုိယ္၀န္ေဆာင္ကေလးမေမြးနိုင္လုိ့မိခင္ေရာကေလးေ၇ာဆံုးသြားတယ္တဲ့
အေကာင္းၾကီးကေနျပီးေတာ့ တဲ့..က်မတို့အိမ္ေဘးနားကေလ..က်မလညး္သတိမထားမိေသးပါဘူး။
ေနာက္သျကၤန္ျပီးေတာ့က်မဖုန္းထပ္ဆက္ျဖစ္တယ္..ေနာ္ကထပ္ကိုယ္၀န္သည္နွစ္ေယာက္နဲ့ကေလးနွစ္ေယာက္ထပ္ဆံုးသြားတယ္တဲ့ က်မဖုန္းဆက္တဲ့အခ်ိန္နဲ့တိုက္ဆိုက္ေနလုိ့သူတုိလညး္အံ့ျသေနက်ပါတယ္..က်မလညး္စကားေတာင္မေျပာနုိင္ေတာ့ပါဘူး...
က်မအိမ္မက္ကိုျပန္ေတြးမိျပီးေတာ့အရမ္းေၾကာက္လာမိတယ္..သူေျပာတာေတြကအရမ္းမွန္ေနပါလား..တခါမွက်မတို့ေနရမွာအဲဒီလို မျဖစ္ဘူးပါဘူး။ဒါနဲ့က်မအိမ္မက္ထဲကသူငယ္ခ်င္းအေမဆံုးသြားတံုးကဘယ္လုိပံုစံနဲ့ဆံုးသြားတာလဲလုိ့
က်မေမးၾကည့္ေတာ့..သူဆံုးသြားတဲ့ပံုစံကလည္းအရမ္းထူးဆန္းပါတယ္တဲ့..ညကအားလံုးစကားထုိင္ေျပာေနက်တာအေကာင္းပဲတဲ့.. မနက္က်ရင္ထမင္းထခ်က္အံုးရမယ္ေပါ့ ေစာေစာအိပ္မယ္ဆိုျပီးအရင္ဆံုးအိပ္သြားတာတဲ့
..ေနမေကာင္းတာလည္းမရွိဘူးတဲ့..မနက္က်ေတာ့နုိးလုိ့မရေတာ့ဘူးတဲ့..ပါးစပ္  မွာလည္းေသြးေတြနဲ့ ျပီးေတာ့ ေျခေထာက္မွာေရာပဲတဲ့... ေဘးအိမ္ကလူေတြဆိုလညး္မအိပ္ရ်ကဘူူးေပါ့ေနာ္...
သူငယ္ခ်င္းကလည္းသူ့အေမေကာ္ဖီျကိုက္တတ္လုိ့ဆိုျပီးေတာ့ေကာ္ဖိီေဖ်ာ္ျပိးေတာ့ အပင္ေအာက္မွာအျမဲသြၾးသြားထားတယ္တဲ့...မေဖ်ာ္ေပးတဲ့ေန့ဆိုရင္ ဆံပင္ဖြားလားခ်ျပီးေတာ့ျပတယ္ေပါ့..အဲဒါနဲ့အပိုင္းထဲကလူေတြအားလံုးေပါင္းျပီးေတာ့ နွစ္ခါျပန္တရားနာျဖစ္ရတယ္လုိ့ေျပာတယ္...က်မရွိစဥ္တံုးကတခါမွမၾကံဳဖူးတဲ့အျဖစ္ေတြပါ..ဖုန္းနားေထာင္ရင္းနဲ့က်မစကားေတာင္ျပန္မေျပာနို္င္ေတာ့ပါဘူး..   ဒါလည္းစိတ္စြဲေနတာပဲလုိ့သူငယ္ခ်င္းေတြထင္ေနေသးတယ္က်မဆက္ေရးမယ္အမွတ္တရေတြကို ဖတ္ျကည့္ပါေနာ္...
                            ေမစံပယ္ျဖဴထံမွကူးယူတင္ျပပါသည္...

No comments:

Post a Comment