Tuesday, February 4, 2014

စာေရးသူမွ...



စာဖတ္ပရိသတ္မ်ားခင္ဗ်ာ…..ကြ်န္ေတာ္အေနနဲ.လိုအပ္တာမ်ားရွိရင္ကြ်န္ေတာ္ကိုေ၀ဖန္အႀကံျပဳေပးႀက
ပါခင္ဗ်ာ….ပရိသတ္မ်ားဖတ္ခ်င္ေသာ၊သိခ်င္ေသာအေႀကာင္းအရာမ်ားရွိရင္လဲ Gmail ကေနတဆင့္ဆက္
သြယ္ေမးျမန္းႏိုင္ပါတယ္…..ကြ်န္ေတာ္ကစာလဲသိပ္မတတ္သလို၊အရည္အခ်င္းလဲထင္သေလာက္မရွိေပမဲ့
ပရိတ္သတ္သိလိုေသာအေႀကာင္းအရာမ်ားကိုရွာေဖြေလ့လာျပီးတင္ေပးသြားပါမယ္ဗ်ာ။အထူးသျဖင့္
ကြ်န္ေတာ္Blogတြင္မိန္းကေလးမ်ားရဲ.က်န္းမာေရးမ်ားႏွင့္အားနည္းခ်က္မ်ားကိုတင္ျပထားပါတယ္။
အထူးသျဖင့္မိန္းကေလးမ်ားကိုတန္ဖိုးရွိေသာအပ်ိဳဘ၀ကိုထိန္းသိမ္းေစလိုေသာဆႏၵျဖစ္ပါတယ္။
ျမန္မာအမ်ိဳးသမီးမ်ားအေနျဖင့္အမ်ိဳး၊ဘာသာ၊သာသနာကိုေစာင့္ေလွ်ာက္ထိန္းသိမ္းေပးရန္အထူးလိုအပ္ပါတယ္
လို.အႀကံျပဳခ်င္ပါတယ္ခင္ဗ်ာ…။
ကြ်န္ေတာ္စာဖတ္ပရိတ္သတ္မ်ားကိုအထူးေက်းဇူးတင္ပါတယ္…
                                                                              
konyinyiaung.2015@gmail.com
                           

No comments:

Post a Comment